פרק י"ט' - אחרית דבר

שלום גלובאלי על כידוני העליונות הטכנולוגית

ניצחון ישראל על אויביה יהווה מנוף רב עוצמה, למעמדה של ישראל כשחקן מרכזי וקטליזאטור לתיקון גלובאלי.  בשורה של מהלכים שיתרמו את תרומתם להתעלותו של העולם הזה לשלב יותר גבוה בקיומו של המין האנושיבעקבותיו הופכת מדינת הלאום היהודי, ממדינה חצי מנודה, מוחרמת ומוקעת, ממדינת השעיר לעזאזל, ילד הכפות של העולם, לשחקן מוביל ומָתווה דרך, מִתווה שעל האנושות ללכת בו.

כך גם  מתבארת ומתגשמת הנבואה המתייחסת לעם ישראל, כאשר מתחוללת הטרנספורמציה והעם הנרדף והמוקע הופך לחלוץ העמים, ממנו יוצאת תורה

ישעיהו פרק נג  א מִי הֶאֱמִין, לִשְׁמֻעָתֵנוּ; וּזְרוֹעַ יְהוָה, עַל-מִי נִגְלָתָה ב וַיַּעַל כַּיּוֹנֵק לְפָנָיו, וְכַשֹּׁרֶשׁ מֵאֶרֶץ צִיָּה--לֹא-תֹאַר לוֹ, וְלֹא הָדָר; וְנִרְאֵהוּ וְלֹא-מַרְאֶה, וְנֶחְמְדֵהוּ ג נִבְזֶה וַחֲדַל אִישִׁים, אִישׁ מַכְאֹבוֹת וִידוּעַ חֹלִי; וּכְמַסְתֵּר פָּנִים מִמֶּנּוּ, נִבְזֶה וְלֹא חֲשַׁבְנֻהוּד אָכֵן חֳלָיֵנוּ הוּא נָשָׂא, וּמַכְאֹבֵינוּ סְבָלָם; וַאֲנַחְנוּ חֲשַׁבְנֻהוּ, נָגוּעַ מֻכֵּה אֱלֹהִים וּמְעֻנֶּה ה וְהוּא מְחֹלָל מִפְּשָׁעֵנוּ, מְדֻכָּא מֵעֲוֹנֹתֵינוּ; מוּסַר שְׁלוֹמֵנוּ עָלָיו, וּבַחֲבֻרָתוֹ נִרְפָּא-לָנוּ ו כֻּלָּנוּ כַּצֹּאן תָּעִינוּ, אִישׁ לְדַרְכּוֹ פָּנִינוּ; וַיהוָה הִפְגִּיעַ בּוֹ, אֵת עֲוֹן כֻּלָּנוּ ז נִגַּשׂ וְהוּא נַעֲנֶה, וְלֹא יִפְתַּח-פִּיו, כַּשֶּׂה לַטֶּבַח יוּבָל, וּכְרָחֵל לִפְנֵי גֹזְזֶיהָ נֶאֱלָמָה; וְלֹא יִפְתַּח, פִּיו ח מֵעֹצֶר וּמִמִּשְׁפָּט לֻקָּח, וְאֶת-דּוֹרוֹ מִי יְשׂוֹחֵחַכִּי נִגְזַר מֵאֶרֶץ חַיִּים, מִפֶּשַׁע עַמִּי נֶגַע לָמוֹ ט וַיִּתֵּן אֶת-רְשָׁעִים קִבְרוֹ, וְאֶת-עָשִׁיר בְּמֹתָיו; עַל לֹא-חָמָס עָשָׂה, וְלֹא מִרְמָה בְּפִיו י וַיהוָה חָפֵץ דַּכְּאוֹ, הֶחֱלִי--אִם-תָּשִׂים אָשָׁם נַפְשׁוֹ, יִרְאֶה זֶרַע יַאֲרִיךְ יָמִים; וְחֵפֶץ יְהוָה, בְּיָדוֹ יִצְלָח יא מֵעֲמַל נַפְשׁוֹ, יִרְאֶה יִשְׂבָּע--בְּדַעְתּוֹ יַצְדִּיק צַדִּיק עַבְדִּי, לָרַבִּים; וַעֲוֹנֹתָם, הוּא יִסְבֹּל יב לָכֵן אֲחַלֶּק-לוֹ בָרַבִּים, וְאֶת-עֲצוּמִים יְחַלֵּק שָׁלָל, תַּחַת אֲשֶׁר הֶעֱרָה לַמָּוֶת נַפְשׁוֹ, וְאֶת-פֹּשְׁעִים נִמְנָה; וְהוּא חֵטְא-רַבִּים נָשָׂא, וְלַפֹּשְׁעִים יַפְגִּיעַ.  {פ}

עובדת הפיכתו של עם ישראל למנהיג האסטרטגי והמוסרי של האנושות, תהיה עובדה מוצקה במציאות העולם הזה והמסר הנבואי יתאמת.

 

בפני האנושות ניפתח חלון ההזדמנות להתעלות, לשפע חומרי בל יאומן, שהיתכנותו גדלה ביחס ישר לתאוצה הטכנולוגית הנוסקת, במשולב עם ניצחון של כוחות החירות והחיים על כוחות המוות והדיכוי, בהנהגת ישראל, במלחמת העולם השלישית שבשעריה כבר באנו.

'ציוויליזציית אחרית הימים' מתרחשת כאשר המנצח הוא גם המשחרר הגדול של העולם הערבי איסלאמי, מדורסנותו האלימה של האיסלאם הג'יהאדי שהשליט את מרותו על חייהם, הפכם למפלצות אנושיות, וחתר להכנעת העולם.

 

הניצחון בו ישולבו מכפילי הכוח הטכנו-צבאיים שאותם אימץ "צבא טכנולוגיה לישראל" יחד עם מכפילי הכוח התודעתיים שביסודם תודעת צדקת מדינת הלאום היהודי, במהלכיה להחלת ריבונות על ארץ ישראל המערבית, להפיכתה לדמוקרטית הזכויות אך גם החובות, שהיא גם צו המוסר וגם צורך קיום. את אופנסיבת הניצחון שלה, על ישראל להנחית במהלומה מפתיעה וקשה, שתשאיר את צאן מרעיתם האיסלאמי, ברחבי העולם הלומי רעם, אובדי עצות, אובדי דרךבעקבות כך, מתחולל תהליך מפתיע עוד יותר, המוני האיסלאם בערב, באירופה ובכל העולם, שנשאבו לתוך האיסלאם הג'יהאדי, מתחילים להשתחרר מאובססיית הרצח והמוות ששלטה בהם, מתחילים לבחור את מנהיגות החיים, החופש והשפע שמציעה מנהיגות ישראל. הולך ומתגבש ניצחון לא רק טקטי אלא גם אסטרטגי על האיסלאם הג'יהאדי, וגם על יתר אויבי החירות והחיים. נוצר שלום עולמי, הנסמך על מנופי הכוח הטכנולוגים-ביטחוניים-צבאיים, כמקל גדול וכשוטר גדול הכופה ומונע את האיומים ומתמודד עם האיומים הקיומיים המתחדשים ללא הרף, ועדיין מאיימים על המין האנושי, עקב התאוצה הטכנולוגית המתפוצצת.

 

כאן מתגשמת הנבואה: וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים, וַחֲנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת--לֹא-יִשָּׂא גוֹי אֶל-גּוֹי חֶרֶב, וְלֹא-יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה.   כמבואר, המלחמה תחדל להיות כפי שהייתה לאורך כל ההיסטוריה האנושית, ואת הלוחמה יבצעו הרובוטים טוב לאין שיעור מאשר האדם, בצד בעל העליונות הטכנולוגית. ותשקוט הארץ 40 שנה.

 

התודעה החדשה המתפתחת, מאפשרת להוציא מן הכוח אל הפועל  הלכה למעשה את פוטנציאל היצירה, הרווחה האנושית, שמירת הסביבה וכדור הארץ, הארכת תוחלת החיים הבריאה של המין האנושיזמינות אנרגיות נקיות, עושר אנרגטי  ועושר לכל בני האדם ולפלנטהשזמן קצר קודם לכן קשה היה בכלל להעלות על הדעת.

 

קיימת היתכנות לשלום עולמי שאומנם יושתת על כידוני העליונות הצבאית ביטחונית. שלום מכוח ניצחון צבאי ועליונות מוסרית, מדעית-טכנולוגית, כלכלית. לא רק לשרוד ו"להיות" כי אם להתעצם ולפרוץ קדימה, לא רק מעצם זכות הקיום, כי אם בעיקר מכוח זכות הייעוד, כמנהיג לעלית מדרגה מוסרית וקיומית, שהיא מחויבת המציאות, לאנושות חפצת חיים.

 

תם ולא נשלם.

האתר נבנה במערכת 2all | בניית אתרים